wtorek, 6 października 2009

Festiwal kuchni żydowskiej - 4-18 października 2009 r.

festiwal kuchni zydowskiej 2010

Tak jak w ubiegłym roku
Sinistra, nasza koleżanka z forum Cincin,
organizuje Festiwal Kuchni Żydowskiej.
Zaproponowałam jej, że i tym razem użyczę miesca tutaj,
żeby również blogowicze mogli dołączyć się do zabawy.

W imieniu Sinistry
serdecznie zapraszam Was
do udziału
w Festiwalu Kuchni Żydowskiej.

Zapraszam też do przejrzenia podsumowania ubiegłorocznego Festiwalu, może Was zainspiruje :)

Tradycyjnie już, członkowie forum Cincin zgłaszają przygotowane przez siebie potrawy w odpowiednim wątku, a wszyscy pozostali wysyłają zgłoszenia do mnie, adres e-mail znajdziecie w górnym prawym rogu. Przepraszam, że tak lakonicznie, ale lecę z nóg :)

p.s.
Durszlak znów działa - również na nim można przyłączyć się do tej akcji.





p.s.
Forum Cincin.cc, gdzie akcja ma swe źródło, przedłuża wspólne gotowanie do 23 października, jeśli macie ochotę to również Was zapraszam do daleszego gotowania. Proszę przysyłać zgłoszenia tych dogrywkowych potraw na mój adres e-mail (na górze bloga, po prawej), a ja postaram sie o podsumowanie. Dziękuję wszystkim za dotychczasowy wkład, o jak socjalistycznie to zabrzmiało, oczywiście czekam na więcej :)

8 komentarzy:

Anja pisze...

bardzo sie ciesze na te festiwal
od jakiegos czasu odwiedzam te strone
w poszukiwaniu zydowskich receptur
http://www.myjewishlearning.com/index.shtml

Unknown pisze...

Super. Dołączę się z ogromną przyjemnością, tym bardziej, że jaki czas temu zakupiłam książkę o kuchni żydowskiej i zaznaczyłam wiele przepisów do wypróbowania :)

skoraq cooks pisze...

Zapisuję się bez gadania. Taka akcja beze mnie to rzecz niesłychana. Moja obecność obowiązkowa po prostu :-)

Tilianara pisze...

I ja postaram się co nieco upichcić :)))

atina pisze...

Cieszę się na ten festiwal :) mam nadzieję, że uda mi sie coś przygotować:)

Olasz77 pisze...

Anulk, dziekuje za link, jestem pewna, ze sie przyda wielu osobom :)

Anoushko - to masz jak znalazl :)

Jo, Tilli, Atinko - bardzo sie ciesze, ze sie przylaczycie, no i wszystkim dziekuje w imieniu Sinistry :) Ide szukac przepisow :)

Umm Hurajra pisze...

ja w tym roku planuje zapoznac sie z kuchnia Zydow Tunezyjskich, ktora jest zupelnie rozna od znanej mi kuchni aszkenazyjskiej

Waniliowa Chmurka pisze...

Olu,z miłą przyjemnością:)
Może wreszcie uda mi się pierwszy raz zrobić coś z kuchni żydowskiej:)
Pozdrówka.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin