środa, 21 października 2009

Festiwal kuchni żydowskiej - podsumowanie

festiwal kuchni zydowskiej 2009 podsumowanie Dogrywki Festiwalu kuchni żydowskiej 2009, zorganizowanego jak co roku przez Sinistrę z forum Cincin, jeszcze trwają. Chętnych zapraszam do przyłączenia się do wspólnej zabawy, większość przegłosowała i gotujemy do 22 października, żeby jeszcze zdążyć przygotować się na Festiwal Dyni, którego gospodynią i pomysłodawczynią jest Bea  :)

Niestety nie udało mi się przedłużyć czasu trwania akcji na Durszlaku, proszę więc o przysyłanie zgłoszeń na mój adres e-mail, wszystko dopiszemy gdzie trzeba tak szybko jak się da. Niedługo dołączę tu też Cincin'owe podsumowanie

Tymczasem zobaczcie co do tej pory w ramach Festiwalu zostało przygotowane przez blogujących o jedzeniu,

2 komentarze:

anooshka pisze...

Piekne podsumowanie :) Tyle ciekawych propozycji w jednym miejscu :)
Przy moim loginie wdarl sie chochlok, bo ja prowadze bloga http://www.kaloorexi.blogspot.com a nie Eksplozja Smaku ;)
Pozdrawiam cieplo.

Olasz77 pisze...

Anooshko, przepraszam Cie najmocniej za pomylke, oczywiscie wiem, ze Ty to Ty i Kaloorexi, cos mi sie musialo na oczy rzucic jak pisalam :)
Mam nadzieje, ze jeszcze pojawia sie jakies "dogrywkowe" przepisy, czekam na e-maile :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin