czwartek, 3 czerwca 2010

Wątróbka z grilla

Wątróbka z grilla

Zapraszam na dalszy ciąg naszych wspólnych, Goni i moich, wyczynów grillowych. Pierwsze były szparagi w pachnącej wędzonce, teraz kolej na uznawaną za raczej nienadającą się na grilla wątróbkę drobiową.

p.s.

tak jak poprzednio - jeśli pogoda mało grillowa, to zawsze można użyć grilla elektrycznego, albo patelni grillowej, mocno zdesperowani mogą też pokusić się o użycie zwykłej patelni :)

 

Wątróbka z grilla Wątróbka w wędzonce

surowa wątróbka drobiowa, oczyszczona
tyle plastrów wędzonki/boczku ile sztuk wątróbki

Wątróbki, po jednej, zawinąć w wędzonkę/boczek. Wrzucić na rozgrzany grill.

Są gotowe kiedy tylko mięso się przyrumieni, raczej mocniej niż słabiej.

To drugi, pod względem skomplikowania, przepis jaki znajdziecie Przy Dużym Stole :D

p.s.

przypraw żadnych nie wyszczególniłam, bo nie są potrzebne, wędzonka, czy boczek, są już wystarczająco słone, resztę uznałam za zbędną, według mnie dobra jakość broni się sama.

5 komentarzy:

Anja pisze...

Pierwszy raz widze grilowana watrobke. Wyglada intrygujaco.

grazyna pisze...

Podoba mi się ! Zapisuje do wypróbowania :)

Paula pisze...

wow, ciekawe. Tak jeszcze nie robiłam

Ojciec Dyrektor pisze...

Przepis prosty i genialny, przy następnym grilowniu wykorzystam.

buruuberii pisze...

Olu, zaintrygowala mnie ta watrobka - brzmi fajowo, dobrze ze sezon grilowy sie zaczyna :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin