piątek, 25 marca 2011

moja Deklaracja Izerska

 Przy Dużym Stole - Deklaracja Izerska

Wiecie już, że kocham lasy i Góry Izerskie, a niedawno doszłam jeszcze do wniosku, że kocham również i leśników, co mi tych gór doglądają. Oczywiście nie omieszkałam opisać swych uczuć, z uzasadnieniem :) Byłam nad wyraz wylewna jak na mnie, więc opisałam sprawę także leśnikom doglądającym (przesympatyczni i przekompetentni panowie: nadleśniczy Wiesław Krzewina z Nadleśnictwa Świeradów Zdrój oraz zastępca nadleśniczego Nadleśnictwa Szklarska Poręba - Jerzy Majdan), leśnikom czytującym portal Lasy Polskie (tutaj można sobie przeczytać, a tutaj pooglądać).

Do wniosków sercowych doszłam po spotkaniu  na którym podpisana została Deklaracja Izerska, bo właśnie wtedy miałam okazję z panami leśnikami porozmawiać. Samą Deklarację warto zapamiętać, kiedyś Wasze dzieci będą się o niej na lekcjach historii uczyć. Skąd ja się tam wzięłam? Wprosiłam się :) Jednymi z pomysłodawców inicjatywy są: zaprzyjaźniony Stanisław Kornafel (właściciel Stacji Turystycznej Orle i prezes Towarzystwa Izerskiego) i Towarzystwo Izerskie właśnie. Ale nie przeciągam, jeszcze raz odsyłam do lektury całości :)

Oj, nie, przeciągać będę – Towarzystwo i Orle organizują Majówkę bardzo ciekawą, trochę pomogę to wiem :) Niedługo program ogłoszą, oczywiście nie omieszkam donieść, ale już teraz mogę powiedzieć, że warto będzie się wybrać, oj warto. Proszę się czym prędzej decydować, bo wiem, że noclegów już prawie nie ma :) Do zobaczenia na Orlu :)

 

Przy Dużym Stole - Stacja Turystyczna Orle

 

Przy Dużym Stole - Stacja Turystyczna Orle

 

Przy Dużym Stole - Stacja Turystyczna Orle

1 komentarz:

Usagi pisze...

Izerskie kocham i ja ;) A Orle mnie zauroczyło, choć chyba jeszcze bardziej Chatka Górzystów :)
W okolice wybieram się niestety dopiero w połowie czerwca, by standardowo przejść się od Świeradowa po Śnieżkę (lubię nazwy na Ś) :)

Ciekawa jestem dalszych relacji miłosnych ;)

Pozdrawiam

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin