poniedziałek, 17 grudnia 2012

Mikołajkowe konkurs książkowy - zwycięzca

Dzień dobry w ten piękny słoneczny dzień :)

Nie wiem czy czytaliście wpisy  pod postem konkursowym i na FB, sama przeczytałam wszystkie kilka razy. Donoszę uprzejmie, że moją całkiem subiektywną, prywatną i nieuzasadnioną decyzją książka powędruje do Kasi. Kasię poproszę o przesłanie ma adres e-mail przyduzymstole[małpa]yahoo[kropka]co[kropka]ukadresu do wysyłki, a Was zapraszam  do przeczytania jej wpisu. Nie zapominajcie tu zaglądać - kolejne książki już niedługo :) Miłego dnia!


"Może się nie odznaczę zbytnio ale mnie zaskoczyła książka powszechnie znana "Pachnidło"! Niestety zabrałam się za nią dopiero po filmie jednak książka jest tak inna dla mnie w odczuciach , że można potraktować film jako jedynie podobna historie. Dla mnie dobór słów jest tak wysmienity, że każde słowo ma znaczenie i maluje obraz sytuacji. Przeczytałam wiele książek, ale żadna tak małą garstką słów nie opisywała tak trafnej esencji treści. Kolejnym argumentem za jest ta specyfika tej powiesci. Ta odmienna historia, ten niespotykany dotąd pomysł. Jest w niej coś odpychającego - ten strach przed innością, a mimo to ta fascynacja innym odczuwaniem zmysłów. Ta książka zmienia spojrzenie na świat, znów odnajduje w nim to piekno o którym zapominamy. To w niej mnie tak zaskoczylo nie wiedziala tylko ze az tak bo nie spodziewałam sie niczego specjalnego."

Brak komentarzy:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin